Regulamin sklepu

 

1. Sklep internetowy, znajdujący się na stronie internetowej pod adresem www.maxxoponyrowerowe.pl umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem Internetu.

2. Sklep www.maxxoponyrowerowe.pl jest prowadzony przez firmę:

MAXX Dawid Kuprowski
ul. Szafera 172/1

71-245 Szczecin
Nip. 854-219-75-81
Regon 320645189

3. Adres do korespondencji:

MAXX Dawid Kuprowski
ul. Szafera 172/1

71-245 Szczecin


sklep@maxxoponyrowerowe.pl


4. Zakup w sklepie internetowym www.maxxoponyrowerowe.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu.

5. Zamówienie można składać za pomocą funkcji dodania produktu do koszyka oraz następnie poprzez przycisk "Zamówienie".
By można było poprawnie przeprowadzić procedurę zamówienia, konieczne będzie założenie konta użytkownika, dzięki któremu można także obserwować status realizacji zamówienia.

6. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie danych teleadresowych wraz z poprawnym, istniejącym adresem e-mail i numerem telefonu pod którym będzie potwierdzić złożenie zamówienia.

7. Zamówienie można składać 24 godziny na dobę przez cały rok.

8. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia, firma MAXX Dawid Kuprowski zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia - o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.

9. Zamówienia w których nieprawidłowo wypełniono dane teleadresowe ( nieistniejący e-mail, lub brak telefonu ) nie będą rozpatrywane.

10. Firma MAXX Dawid Kuprowski zastrzega sobie prawo do wstrzymania zamówień wzbudzających wątpliwości.

11. Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym www.maxxoponyrowerowe.pl są podane w złotych polskich i zawierają VAT (ceny brutto).

12. Firma MAXX Dawid Kuprowski wystawia fakturę VAT na zakupiony towar.

13. Klient, który zauważył wady produktu powinien w ciągu dziesięciu dni od otrzymania towaru wysłać go z powrotem na adres sklepu lub dystrybutora z dowodem zakupu, swoimi danymi, opisem nieprawidłowości. Klient ma również prawo do zwrotu towaru w tym terminie bez podania przyczyny. Zaleca się wcześniejszy kontakt telefoniczny lub internetowy ze sklepem. Klient odsyła towar na swój koszt za pośrednictwem Poczty Polskiej. W przypadku uznania reklamacji koszt ten jest zwracany klientowi, a towar wysyłany do klienta na koszt firmy. Gwarancja, oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego przed odebraniem paczki od kuriera należy sprawdzić stan opakowania zewnętrznego. Jeśli jest ono uszkodzone nie należy przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń klienta z tytułu uszkodzenia towaru w transporcie. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni. W tym czasie sklep będzie informował w miarę możliwości klienta o przebiegu procesu. Jeśli produkt będzie musiał być poddany specjalnym ekspertyzom przez zewnętrzne firmy, czas rozpatrywania może ulec przedłużeniu do 14 dni.